7 Tekenen dat uw bedrijf een nieuwe website nodig heeft

Waarom kan een vernieuwde website mijn bedrijf helpen?

Het idee van een nieuwe website kan ontmoedigend en opwindend zijn. Het brengt een frisse wind in het bedrijf en kan toch een enorme uitdaging zijn, hoe groot of klein de website ook is. Als uw site de afgelopen drie jaar of langer niet is bijgewerkt of opnieuw is ontworpen, kan dit betekenen dat uw website achterblijft in vergelijking met concurrenten. Gebrek aan essentiële bijwerking betekent verlies van zichtbaarheid, verkeer en conversies. Als u geïnteresseerd bent in het idee om een ​​nieuwe site te hebben, dan zijn hier 7 tekenen dat het tijd is om te gaan kijken naar een nieuwe website.

Uw website is niet mobiel geoptimaliseerd

Als uw website niet is geoptimaliseerd voor mobiel browsen, moet deze zo snel mogelijk worden bijgewerkt. Meer dan de helft van alle zoekopdrachten op het web gebeurt op mobiele apparaten in vergelijking met zoekopdrachten op desktopcomputers. Als u een website zonder mobiele optimalisatie heeft, betekent dit dat u niet voor meer dan 50% van al het potentiële verkeer zorgt.

Je ontwerp is eenvoudig en verouderd

Stijlen veranderen, structuren veranderen, en kwaliteit ook. Als uw website wazige afbeeldingen, inconsistente logo’s, verschillende kleuren en lettertypen heeft, leidt dit tot een algehele visueel slechte website. Niet alleen ziet dit er niet goed uit, maar het kan ook van invloed zijn op hoe gebruikers zich op uw site kunnen gedragen. Als een gebruiker vindt dat de website er oud uitziet, kunnen ze dit verwarren met een onbeveiligde en gevaarlijke website waar hun informatie mogelijk niet veilig is.

De conversieratio is laag

Conversiesnelheden zijn een essentieel onderdeel van de algemene prestaties van een website, omdat deze aangeeft hoe een gebruiker omgaat met de inhoud, het ontwerp en de interface en hoeveel de gewenste conversie heeft bereikt. Als uw conversiepercentage laag is, kan dit te wijten zijn aan het feit dat uw site ouder is dan andere concurrenten. Als uw concurrenten snellere, beter ontworpen en vereenvoudigde customer journeys hebben, zal dit uw website als een klus te gebruiken geven. Daarom heeft dit een negatieve invloed op uw succespercentage.

Uw website is moeilijk te updaten

Als uw huidige site het uploaden van nieuwe pagina’s en inhoud ingewikkeld, tijdrovend en mogelijk duur maakt, dan is het misschien tijd voor een nieuwe website. Een website met stagnerende inhoud en kleine updates heeft invloed op de score die Google aan uw site geeft, die op zijn beurt uw positie in de zoekresultaten bepaalt. Door een website te hebben met een up-to-date contentbeheersysteem (CMS), kunt u eenvoudig uw website-inhoud bijwerken en gemakkelijk nieuwe pagina’s toevoegen. Met de mogelijkheid om inhoud te uploaden, wordt uw website een actieve en vindingrijke site voor gebruikers.

Uw bedrijf is uw website ontgroeid

Toen uw website voor het eerst werd gemaakt, was het misschien gewoon een informatiesite, of had u minder producten en diensten en was het grootste deel van uw bedrijf niet online. Nu de consument echter meer tijd en geld online spendeert, kan het nuttig zijn om uw website bij te werken als e-commercewebsite. Een nieuw websiteontwerp kan tegemoetkomen aan uw groeiende bedrijfsbehoeften door aan uw uitbreidende producten of services te bieden met behoud van een eenvoudig te gebruiken model.

Klanten hebben een terughoudendheid over uw website

Roepen klanten vragen op die ze op uw website zouden moeten kunnen vinden? Vertellen ze je dat ze een aankoop of boeking niet kunnen uitvoeren of iets niet kunnen vinden omdat je site achterblijft met de nieuwste technologie voor ontwerp en gebruikerservaring? Dit betekent dat je niet alleen een frustrerende ervaring creëert; je verliest ook potentiële klanten en verkopen als gevolg van je verouderde website. Een vernieuwde en ontwikkelde website kan zorgen voor een gemakkelijk te navigeren klantreis, waarbij gebruikers hun bestemming kunnen bereiken, bijvoorbeeld tijdens het boeken, het kopen van een product of het vinden van bedrijfsinformatie.

Geef een reactie